گفتمان سازی و منظومه سازی اندیشه امامین انقلاب در قالب طرح کوثرانه محقق می شود

نجم الدینی با اشاره به اهمیت گفتمان سازی براساس تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: گفتمان سازی و منظومه سازی اندیشه امامین انقلاب در قالب طرح کوثرانه محقق می شود.

« نجم الدینی» در جریان اجرای طرح کوثرانه که با محوریت تربیت پژوهشگران کارآمد در حوزه دین و اندیشه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: گفتمان سازی و منظومه سازی اندیشه امامین انقلاب در قالب طرح کوثرانه محقق می شود.

 

مدیر پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز افزود: امروزه ضروری است با ایجاد ساز و کارهای موثر زمینه شبکه سازی نیروهای کارآمد انقلابی محقق شود.

 

وی ادامه داد: در این راستا باید خلاء گفتمان سازی و منظومه سازی اندیشه امامین انقلاب پُر کرد. در این زمینه بیشترین دغدغه را باید طلاب حوزه علمیه و جامعه مدرسین داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: به همین منظور با انعقاد تفاهم نامه ای با اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز طرح کوثرانه آغاز شد.

 

مدیر پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز خاطرنشان کرد: طلاب خواهر،  مدیران و اساتید حوزه های علمیه خواهران این ضروریت را حس کردند و مجاهدانه، به مدت ۲ سال در این طرح با هدف آشنایی و بهره برداری از اندیشه امامین انقلاب و ایجاد یک سامانه موضوعی از بیانات رهبری برای محققان، مدیران و راهبران فکری تبلیغی شرکت کردند.

 

 

کد خبر 1093870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha