همدلی و تعامل پرسنل تنها راه پیشرفت و رشد سینماها در برون رفت از شرایط کرونایی است

تفت آشیان همدلی و تعامل پرسنل را تنها راه پیشرفت و رشد سینماها در برون رفت از شرایط کرونایی دانست و گفت: امروز در شرایط کرونا، پرسنل سینماها باید بیش از گذشته در کنار یکدیگر با تعامل و همفکری برای برون رفت سینماها از وضعیت رکود تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «میلاد تفت آشیان» عصر امروز (یکشنبه 21 شهریور) در آئین تجلیل و قدردانی از زحمات پرسنل مجموعه سینماهای بهمن سبز خوزستان که با حضور مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان در محل سینما آزادی آبادان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن روز ملی سینما اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسئولان فرهنگی هنری استان خوزستان دغدغه مند نسبت به مباحث فرهنگی و هنری نیستند و کمتر مدیری پیدا می شود که نسبت به این مهم دغدغه داشته باشد.

 

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان افزود: متاسفانه برخی از مدیران استان خوزستان رویداد روز ملی سینما را نمی دانند که در چه روزی است و دریغ از حتی یک پیام تبریک، این در حالی است که پرسنل سینماهای بهمن سبز در شرایط کرونا هربار که وضعیت شهر مساعد بود درب سینماها را برای مشتاقان و علاقه مندان هنردوست استان باز کردند اما انتظار می رفت در روز ملی سینما مسئولین فرهنگی توجه بیشتری نسبت به پرسنل زحمتکش و آسیب دیده سینماها داشته باشند که متاسفانه این روز را به دست فراموشی سرپردند و در حد یک پیام تبریک در سبکه های مجازی هم این اتفاق رخ نداد.

 

وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل بسیار خوبی میان سینماهای بهمن سبز و حوزه هنری انقلاب اسلامی برقرار شده و در یک مسیر فعالیت می کنند ادامه داد: فعالیت بهمن سبز و حوزه هنری از هم جدا نیست و همیشه در یک راستا بوده و خوشبختانه مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان نگاه و همکاری ویژه ای با سینماهای بهمن سبز این استان دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

تفت آشیان تصریح کرد: هدفمان از برگزاری این آئین ایجاد فضایی صمیمانه و دوستانه و تجلیل از زحمات بی دریغ دست اندرکاران و پرسنل سینماهای مجموعه بهمن سبز خوزستان بود تا از این روز که به خود ما تعلق داره لذت ببریم.

 

وی خطاب به پرسنل مجموعه سینماهای بهمن سبز خوزستان تاکید کرد: اینکه از پتانسیل های سینماهای بهمن سبز سطح استان اطلاعات کافی داشته باشیم بسیار مهم است، ما مجموعه ای بزرگ با اهداف مشترک و مثل یک خانواده هستیم.

 

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان به شرایط کرونایی نیز اشاره کرد و گفت: نباید چشممان را بر روی شرایط موجود که ناشی از بیماری کروناست ببندیم. بحث رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی سینماها را از یاد ببریم.

 

وی همدلی و تعامل پرسنل را تنها راه پیشرفت و رشد سینماها در برون رفت از شرایط کرونایی دانست و خاطرنشان کرد: امروز در شرایط کرونا، پرسنل سینماها باید بیش از گذشته در کنار یکدیگر با تعامل و همفکری برای برون رفت سینماها از وضعیت رکود تلاش و کوشش کنند.

 

تفت آشیان با بیان اینکه میان پرسنل این مجموعه رفاقت و دوستی حاکم است عنوان کرد: در نظر داشتیم شرایط بهتری را برای تجلیل از همه همکاران سینمایی این استان که خالصانه و بدون چشم داشت همیشه در کنار ما بوده اند را رقم بزنیم اما شرایط به گونه ای نبود که این اتفاق میمون رخ دهد.

 

کد خبر 1093919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha