آغاز صدور کارت هوشمند واکسیناسیون کرونا در آستارا

مهندسی نمین از آغاز صدور کارت هوشمند واکسیناسیون کرونا در دفتر خدمات سلامت بندر آستارا خبر داد.

«آزاده مهندسی نمین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: کارت هوشمند پی‌وی‌سی واکسیناسیون کرونا فقط برای افرادی صادر می‌شود که هر ۲ دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

 

مسئول دفتر خدمات سلامت بندر آستارا افزود: با توجه به ضرورت بررسی اطلاعات و تطبیق داده‌ها، از زمان ثبت درخواست کارت تا زمان دریافت کارت واکسن ۲۴ ساعت زمان لازم است.

 

وی با بیان‌اینکه کارت هوشمند سابقه واکسیناسیون کووید ۱۹ به زبان‌های فارسی و انگلیسی توسط دفتر خدمات سلامت آستارا می‌شود، تصریح‌کرد: کارت هوشمند واکسیناسیون کرونا برای افرادی که قصد سفر به خارج از کشور دارند، الزامی می‌باشد.

 

مهندسی نمین گفت: کارت واکسن پی‌وی‌سی صادر شده از سوی دفتر خدمات سلامت آستارا دارای کد کیو‌آر معتبر بوده و قابلیت استعلام در سطح بین‌المللی را دارا می‌باشد.

 

مسئول دفتر خدمات سلامت بندر آستارا تصویر صفحه اول پاسپورت و کارت واکسیناسیون را از مدارک لازم برای دریافت کارت هوشمند واکسیناسیون کرونا دانست و خاطرنشان‌کرد: هزینه برای دریافت کارت هوشمند واکسیناسیون کرونا ۵۰ هزار تومان است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۴۴۸۱۷۳۱۸-۰۱۳ و ۰۹۱۱۱۸۲۵۳۳۹ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1093922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha