حضور اعضاي كانون هاي مساجد ايلام  در پويش« اهداي خون، اهداي زندگي»

اعضاي كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام، صبح امروز(۲۳ شهريور) با مشاركت در پويش اهداي خون، اهداي زندگي در مسجد ثارالله اين شهر، در سنت حسن اهداي خون شركت كردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در حاشیه اهدای خون اعضای کانون های فرهنگی و هنری شهر ایلام در مسجد ثارالله این شهر، اظهار کرد: با عنایت به تفاهم نامه فی مابین سازمان انتقال خون استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنري مساجد استان ایلام، این برنامه با حضور اعضای کانون های مساجد استان برگزار شده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه در راستای  اجرای مفاد این تفاهم نامه، کارشناسان و کادر اداره كل انتقال خون استان ایلام در کانون فرهنگی و هنری رحمت اللعالمین مسجد ثارالله شهر ایلام حضور یافته و اعضای کانون های مساجد استان در این برنامه با مشاركت گسترده خود، در سنت حسنه اهداي خون شركت كردند.

 

وی برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی، تشريح مسائل بهداشتی، انجام تبلیغات گسترده براي حضور آحاد مردم به ویژه جوانان در راستای شرکت سنت حسنه اهداي خون برای نیازمندان به فراورده هاي خوني و حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنري براي مشاركت در اين امر، از جمله اهداف اين برنامه بوده است.

 

مدير ستاد هماهنگي كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام يادآور شد: تشویق و ترغیب آحاد مردم به فرهنگ حسنه اهدای خون و  فرهنگ ایثار از ديگر اهداف اين برنامه بوده است كه مردم عزيز هم استاني، می توانند  به مركز انتقال خون استان ایلام مراجعه و در اين سنت حسنه مشاركت كنند.

 

حجت الاسلام چراغي ژور بيان كرد: يكي از برنامه هاي مشاركتي با اداره كل انتقال خون استان ايلام، اجراي برنامه اهداي خون در سطح مساجد استان با حضور و مشاركت اعضاي كانون هاي فرهنگي و هنري است كه اين برنامه در فواصل مختلف با همكاري كانون هاي سطح استان برگزار خواهد شد.

 

وي بيان كرد: در طول سال بر اساس هماهنگی انجام شده با همکاری و تعامل عزیزان در سازمان انتقال خون استان ایلام چنین برنامه هایی در راستای شرکت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اهدای خون  در سطح مساجد استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1093974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha