استقبال روزانه ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان از واکسن کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ظرفیت واکسیناسیون ۱۵ هزار نفر را در روز داریم اما چیزی حدود ۵ هزار نفر به مراکز تجمیعی مراجعه می کنند و این استقبال مطلوب نیست.

«سید محمد هاشمی شهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان یکی از استانهای پیشروی در کاهش سن واکسیناسیون کرونا است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در تامین واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان  نداریم، تصریح کرد: 471 هزار و 489 دوز واکسن به استان اختصاص یافته است که از این مقدار307 هزار و 316 دوز تزریق شده و چیزی حدود 170 هزار دوز در بین شهرستان ها تقسیم شده است.

 

هاشمی شهری یادآور شد: آخرین آمار واکسیناسیون بالای 18 سال جمعیت ایرانی 29 درصد دوز اول و 14 درصد دوز دوم را تزریق کرده اند در حالی که اگر اتباع بیگانه را به آن اضافه شود این درصد ها کاهش می یابد.

 

وی با اعلام اینکه دانشجویان، طلاب و کارگران در سامانه سلامت ثبت نام کنند، افزود: اگر دانشجویی نتوانست در سامانه سلامت ثبت نام کند برای رفع اشکال به معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه کند.  

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد:  ظرفیت واکسیناسیون 15 هزار نفر را در روز داریم اما چیزی حدود 5 هزار نفر مراجعه کننده به مراکز تجمیعی داریم و این استقبال مطلوب نیست.

کد خبر 1093987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha