ثبت نام ۳۱۲ نفر از خراسان جنوبی در سامانه طرح «یارانه دستمزد»

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۱۲ نفر از ابتدای سال جاری تاکنون جهت استفاده از طرح «یارانه دستمزد» در سامانه ثبت نام کردند، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۵۴ میلیارد ریال یارانه به کارفرمایان استان پرداخت شده است.

«غلامرضا اشرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح «یارانه دستمزد» به منظور کاهش هزینه های به کارگیری نیروی کار جدید برای کارفرما، افزایش فرصت اشتغال، حمایت از ارتقاء تولید داخلی و تعاونی ها از سال 98 در خراسان جنوبی اجرا شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای این طرح دولت ۳۰ درصد مبلغ دستمزد نیروی کار را تحت عنوان یارانه به مدت یک سال به کارفرمایان متقاضی واجد شرایط، پرداخت می کند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون  340 کارفرما و یک هزار و 719 نیروی کار از خراسان جنوبی در سامانه جهت استفاده از خدمات این طرح ثبت نام کردند، افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بالغ بر 54 میلیارد ریال یارانه در قالب طرح یارانه دستمزد به کارفرمایان استان پرداخت شده است.

 

اشرفی در ادامه بیان کرد: از تعداد نیروهای ثبت نام کننده مذکور 312 نفر از ابتدای سال جاری تاکنون جهت بهره مندی از طرح «یارانه دستمزد» در این سامانه ثبت نام کرده اند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در پایان در خصوص شرایط ثبت نام برای استفاده از خدمات این طرح گفت: نیروی کار شغل اولی دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر، حداکثر 37 سال ( برای زنان سرپرست خانوار جوینده کار شرط سنی تا سقف 45 سال) می توانند با مراجعه به سایت pyd.mcls.gov.ir  جهت ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 1094002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha