برگزاری کلاس های هنری در کانون طه

مددی گفت: جهت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان کلاس های هنری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

منصور مددی مدیر کانون فرهنگی هنری طه در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برگزاری کلاس های هنری جهت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان با رعایت دستورات بهداشتی و فاصله اجتماعی خبر داد.

وی افزود:برگزاری کلاس روخوانی و حفظ موضوعی قرآن کریم، کلاس هنری نقاشی، کلاس نمد دوزی، کاوردوزی و برگزاری مراسم عزاداری از برخی برنامه های این کانون است.

مدیر کانون فرهنگی هنری طه ادامه داد: این کلاس ها زیر نظر مربیان مجرب در محورهای علمی، دینی، فرهنگی و تفریحی برگزار می شود و استفاده از ماسک برای شرکت کنندگان الزامی است.

مددی گفت:شهریه این کلاس ها که با توجه به شرایط منطقه ای که کانون در آن قرار دارد کمترین مبلغ می باشد با هماهنگی مربیان صرف امور خیریه و عام المنفعه میشود که برهمین اساس تاکنون از منبع درآمد کلاس ها تعداد ۵۰۰ بسته مواد غذایی وبهداشتی تهیه و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردیده است.

وی خاطرنشان کرد:این کانون با جذب مشارکت های مردمی قصد دارد تا رزمایش کمک های مومنانه را در بستر رواق همدلی ستاد کانون های مساجد با اهدای ۳۰۰ پک مواد غذایی،۲۰۰ بسته اقلام لوازم التحریر را در ایام اربعین بین خانواده ی نیازمندان علی الخصوص ایتام تهیه و توزیع نماید.

کد خبر 1094045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha