قالیباف؛ سخنران  پانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر

خنجری از برگزاری پانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این مراسم معنوی پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ بهشهر برگزار می شود.

«هادی خنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای قرار گرفتن در مسیر شهدا و ادامه راه شهدا، رسالت و وظیفه بزرگ ما در قبال آرمان‌های شهداست تا بتوانیم با اقتدار در راه حفظ نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

 

فرماندار بهشهر افزود: همه ساله مراسم پر فیض یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر در این شهرستان برگزار می شود تا به همگان نشان دهیم که هر چه داریم از این شهدا و خون پاک آنان است و قدرت و ابهت و اقتدار ما از این بزرگ مردانی است که اگرچه در کنار ما نیستند اما روحشان با ما و در کنار ماست.

 

خنجری از برگزاری پانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر و هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله سیدصابر جباری(ره) امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این مراسم معنوی پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ بهشهر برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این مرامس معنوی با رعایت گروتکل های بهداشتی در مصلای بزرگ آیت الله جباری(ره) بهشهر و با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و مداحی علی کلهر برگزار می شود.

 

فرماندار بهشهر افزود: شهدا با تبعیت از عاشورای حسینی و با ولایتمداری در مسیر شهادت گام نهادند و از جان شیرین خود گذشتند و افتخار ما هم این است که به شهدا اقتدا کرده و پشت سر ولایت فقیه حرکت می‌کنیم.

 

خنجری یادآور شد: شهدا دارای مکتب خاص خود بودند و اکنون این راه و روش و منش و مکتب شهدا که همان اقتدار، شجاعت، استکبارستیزی و ولایتمداری بود باید در دستور کار همه ما و جوانان و نسل جدید باشد و برگزاری یادواره شهدا با همین هدف و درراستای روشنگری در بین اقشار مختلف برگزار می شود تا راه و روش و منش شهدا فراموش نشود.

کد خبر 1094062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha