رژیم کودک کش؛ مافیای امروز / چرا پدرخوانده ها مجازات نمی شوند؟

مافیا و ارتش رژیم صهیونیستی شباهت های زیادی با هم دارند و یکی از مهم ترین آنها این است که زندگی افراد از جمله زندگی کودکان در پی اهداف اصلی ، غرایز و منافع عوامانه آنها ارزان و یکبار مصرف تلقی می شود.

خبرگزاری شبستان،جهان اسلام: زمانی ،شنیدن نام مافیا ترس و دلهره ای عجیب در دل مردمی که با اقدامات این گروه آشنا بودند به وجود می آورد؛ اکنون دیگر خبری از آن مافیای رعب آفرین نیست اما چه تفاوتی میان تک تیراندازان کودک کش رژیم صهیونیستی و مهاجمان مافیا وجود دارد؟

 

حقیقت این است که مافیا و ارتش رژیم صهیونیستی شباهت های زیادی با هم دارند: زندگی افراد از جمله زندگی کودکان در پی اهداف اصلی ، غرایز و منافع عوامانه آنها ارزان و یکبار مصرف تلقی می شود.

 

تفاوت در این است که وقتی مافیا بچه ها را می کشد ، خشم و صداهای بلند برای اجرای عدالت در مورد مجرمان غیرانسانی سختگیرانه است، اما هنگامی که ارتش اسرائیل پسران و دختران فلسطینی را با گلوله می کشد و با هواپیماهای بدون سرنشین تکه تکه می کند نه تنها هدف تنبیه و مجازات قرار نمی گیرد بلکه به عنوان با اخلاق ترین ارتش جهان از سوی رسانه های غربی نیز شناخته می شود.

 

مرگ حسن ابوالنیل 12 ساله در 21 آگوست سال جاری میلادی یک هفته پس از آنکه سراز ناحیه سر هدف اصابت گلوله سرباز اسرائیلی قرار گرفت ، گواه بر این امر است.

 

برای رژیم صهیونیستی کشتن کودکان فلسطینی نه تنها آسان است بلکه به همان راحتی می توان از مجازات آن فرار کند.

 

حسن کشته شد. مهاجم اسرائیلی  که او را از جمع فلسطینی هایی بیرون کشید که به سادگی از حق مقاومت در برابر اشغال استفاده می کردند ، باید می دانست که حسن کودک است اما او بدون اینکه توجهی به این مسئله کند،کودک را غرق خون کرد.

 

هرکسی که بتواند آگاهانه و عمدا یک کودک را از فاصله ای امن و راحت بکشد ، آیا این امتیاز را دارد که انسان نامیده شود؟

 


اما بسیاری از شهروندان عادی اسرائیل هم مانند این سرباز فکر می کنند و متقاعد شده اند که حسن و بسیاری دیگر از کودکان فلسطینی که هنگام بازی فوتبال در ساحل از ناحیه سر و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته یا تکه تکه شده اند ، مستحق این سرنوشت هستند!

 

رِژیم صهیوینستی و متحدان بدبینش سعی کرده اند حسن و دیگر بچه های فلسطینی را که به خاطر انسانیت خود به قتل رسیده اند،تروریست بنامند ؛ آن هم تروریست های پرتاب کننده سنگ!

 

مسئولیت قتل حسن هم بر عهده قاتل اسرائیلی است که به او شلیک کرد و هم بر دوش ارتش بیمار رژیم صهیونیستی و پدرخوانده های نظامی و سیاسی که کودکان را اهداف مشروع می دانند.

 

اما تفاوت عمده ای که وجود دارد این است که بر خلاف قاتلان مافیا ، قاتل اسرائیلی حسن هرگز مورد بازخواست قرار نخواهد گرفت.

 

تحقیقات مضحکی که ارتش اسرائیل در رابطه با کشتار کودکان فلسطینی تواز سوی دولت این رژیم انجام می دهد ، یک پانتومیم رقت انگیز است که برای تبرئه قاتلان طراحی شده است.

 

در تمام این مدت ، جامعه بین الملل سر خود را تکان می دهد یا شانه بالا می اندازد ،بدون اینکه کوچک ترین اقدامی برای مجازات این پدرخوانده های صهیونیست انجام دهد.

 

البته که عدالت در مورد این مجرمان اجرا نخواهد شد ، زیرا برای بسیاری از اسرائیلی ها و بسیاری در جامعه بین الملل این مهاجمان و این قاتلان،قهرمان هستند.

کد خبر 1094076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha