ویژه برنامه «کوچه های حسینی، جاماندگان اربعین» برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ویژه برنامه «کوچه های حسینی، جاماندگان اربعین» همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزار و این سلسله برنامه تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «کوچه های حسینی، جاماندگان اربعین» همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزار و این سلسله برنامه تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این مراسم معنوی ویژه بانوان بوده و در کوچه پس کوچه های شهرستان بیله سوار به همت کانون فرهنگی وهنری مساجد، حوزه بسیج خواهران و برادران و قرارگاه فاطمه الزهرا (س) اجرا می شود.

 

این مقام مسئول افزود: سخنرانی در رثای شهدای کربلا و وقایع پس از حادثه عاشورا با حضور روحانیون برجسته شهرستان بیله سوار و قرائت زیارت عاشورا و دعای فرج از بخش های مهم این مراسم معنوی است.

 

وی خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین مسائل برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این مراسم است.

 

ملکی اعلام داشت: این مراسم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در فضای باز و با استقبال خوب بانوان در مناطق مختلف شهر بیله سوار برگزار خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تاکید کرد: چنین برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت بسیار مهم و ضروری است.

 

کد خبر 1094077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha