ضرورت استفاده از زبان هنر برای تقویت هویت دینی و ملی

احمدخانی با تاکید بر استفاده از نوآوری، خلاقیت و آسیب شناسی در برگزاری دوره ها گفت: باید از زبان هنر برای تقویت هویت دینی و ملی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دومین جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

این جلسه در راستای بررسی هرچه بهتر برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی برگزار و اعضای شورای سیاست‌گذاری آن نظرات و پیشنهادات خود را در این باره مطرح کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضا و دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره گفت: برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته‌تر این برنامه باید نقاط قوت، ضعف و آسیب‌هایی که در ادوار گذشته وجود داشت را برطرف کنیم.

 

محمدربیع احمدخانی ضمن تاکید بر استفاده از از نوآوری، خلاقیت و آسیب شناسی دوره‌های برگزار شده گفت: قطعا این آسیب‌شناسی به برگزاری هرچه بهتر جشنواره و همچنین استقبال هنرمندان کمک خواهد کرد.

 

وی ایجاد فرصت و بستر مناسب برای هنرمندان جهت ارائه آثار و تولیدات را از مهم‌ترین عناصر برگزاری موفق جشنواره عنوان کرد و گفت: باید در این حوزه اطلاع رسانی دقیقی صورت گیرد، چرا که اطلاع رسانی دقیق و مناسب در سطح استان ضامن موفقیت و تاثیرگذاری آن است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: باید از زبان هنر برای تقویت هویت دینی و ملی استفاده نمود و در این راستا باید موضوعاتی همانند کنگره 3535 شهید استان، شعار سال، آسیب‌های اجتماعی و.... مدنظر قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان در فرصت مناسب و با انجام مطالعات دقیق و تخصصی صورت گیرد، افزود: پس از ارائه فراخوان نباید جشنواره به حال خود رها شود و تا روز اختتامیه جلسات منظم، مستمر و اصولی در جهت بررسی آثار دریافتی برگزار گردد.

 

کد خبر 1094083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha