برگزاری آیین سوگواری شهادت امام حسن (ع) در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

ترابفرد گفت: کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» به مدت ۲ شب میزبان آیین سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) شده است.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» در سالروز شهادت امام حسن (ع) میزبان محبان و دوست داران اهل بیت (ع) هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: آیین سوگواری و عزاداری امام دوم شیعیان با نوحه سرایی و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) از روز یکشنبه 21 شهریور ماه در این کانون فرهنگی و هنری برپا شده و تا روز دوشنبه 22 شهریور نیز ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: در این مراسم ذاکرانی همچون حجت الاسلام قناعتیان، حجت الاسلام بهروزی و عطایی به مرثیه سرایی و روضه خوانی می پردازند.

 

ترابفرد به زمان برگزاری این آیین اشاره کرد که از ساعت 21 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار می شود.

 

وی در پایان از اهالی مسجد و شهروندان برای شرکت در این مجلس و محفل دعوت کرد و خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای حضور در این آیین شد.

کد خبر 1094097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha