حشد شعبی: داعش از حمایت آمریکا برای ناامن کردن سه استان عراق استفاده می کند

مسئول محور شمالی نیروهای حشد شعبی از حمایت مالی و تسلیحاتی واشنگتن از عناصر داعش برای ناامن کردن استان های عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، علی الحسینی، مسئول روابط و رسانه ها در محور شمالی حشد شعبی گفت: عناصر گروهک تروریستی داعش حمایت آمریکا را به منظور به هم ریختن وضعیت امنیتی سه استان عراق به دست آورده است.

 

الحسینی به المعلومة گفت: تروریسم فعالیت خود را در دیاله، شرق صلاح الدین و کرکوک همزمان با نزدیک شدن به انتخابات در اکتبر آینده از سرگرفته است.

 

وی افزود: افرادی برای ناامنی و بی ثباتی در استان کرکوک تلاش می کنند، جایی که فعالیت تروریسم در مناطق بسیار ناهموار در مرزهای این استان ظهور پیدا کرده است و پشتوانه آنها حمایت آمریکاست.

 

این مسئول حشد شعبی گفت: تعداد عناصر داعش زیاد نیست، اما از سلاح های پیشرفته آمریکا و حمایت واشنگتن و پناهگاه هایی در برخی از مناطق برخوردار دارند. این عناصر داعش از این پناهگاه ها حملات جنایتکارانه خود را انجام می دهند.

 

الحسینی تاکید کرد: تحرکات امنیتی در مناطق مختلف برای کنترل وضعیت و از بین بردن عناصر تروریستی و تخریب مخفیگاه های آنها و قطع خطوط امدادرسانی شان انجام شده است.

کد خبر 1094138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha