آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه خراسان جنوبی به صورت مجازی

حجت الاسلام خسروی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه خراسان جنوبی گفت: امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس های حوزه علمیه خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «هابیل خسروی» امروز (22 شهریور) در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: این جلسه شروعی جدید در مسیر سربازی امام زمان(عج) است و توفیق داریم تا یک دوره از تلاش های حوزوی خود را آغاز کنیم.

 

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت های خوبی در فضای مجازی توسط طلاب از زمان شیوع ویروس کرونا اجرا شده است، افزود: اساتید و طلاب در این مدت تلاش کردند تا هیچ کلاسی تعطیل نشود و برنامه ها در همه مدارس به صورت منظم برگزار شد.

 

وی با اشاره به سال تحصیلی جدید گفت: امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس های حوزه علمیه خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه واکسیناسیون طلاب خراسان جنوبی در حال انجام است، گفت: تا زمانی که این موضوع به اتمام نرسد بحث تحصیل مجازی جهت حفظ سلامت طلاب و اساتید در دستور کار قرار دارد و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: امیدواریم با به اتمام رسیدن هر چه زودتر واکسیناسیون طلاب و روحانیون خراسان جنوبی شاهد برگزاری حضوری کلاس ها در حوزه های علمیه باشیم.

کد خبر 1094141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha