تهیه ۷۰۰۰ بسته لوازم التحریر با توزیع ابتکاری

هادیان گفت: آستانه آغاز سال تحصیلی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران اقدام به توزیع ۷ هزار بسته لوازم‌التحریر با همکاری نیروهای جهادی دانش‌آموزی در مناطق محروم استان کرده است.

 «سید رضا هادیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه یکی از کار‌های اصلی ستاد اجرایی کمک به توزیع عادلانه خدمات آموزشی در کشور است، اظهار کرد: در  آستانه آغاز سال تحصیلی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران با هدف کمک به دانش‌آموزان محروم اقدام به ترغیب و توانمندسازی نیروهای جهادی دانش‌آموزی برای برپایی غرفه در جهت دریافت کمک‌های خیرخواهانه از مردم و شناسایی مناطق برای توزیع بسته‌ها کرده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)مازندران افزود: در این غرفه‌ها اکثرا گروه‌های دانش‌آموزی مستقر بوده و پذیرای کمک‌های مردمی هستند و در ادامه کار همین دانش آموزان بسته‌ها را به مردم می‌رسانند تا فرایند تربیتی هم داشته باشد.

هادیان تصریح کرد: ۷ هزار بسته لوازم‌تحریر شامل؛  کیف، خودکار، دفتر و غیره به ارزش هربسته  ۱۸۰ هزار تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری گروه‌های جهادی آموزشی آماده شده که با همکاری ۳۰ غرفه در ۲۲ شهرستان استان مازندران توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: مقرر شد ۳ هزار و ۵۰۰ بسته توسط این ۳۰ غرفه و مابقی توسط سایر گروه‌های جهادی آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند پخش شود، مجری این طرح نیز بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) است.

کد خبر 1094150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha