مبارزه جدی و عملی فساد یکی از محورهای اساسی دولت عدالت محور و ضد فساد است

حجت الاسلام جباری گفت: مبارزه جدی و عملی فساد یکی از محورهای اساسی دولت عدالت محور و ضد فساد امروز است و مردمی بودن و با مردم بودن دولت ها مهم است.

حجت الاسلام «سیدعربعلی جباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: دولت جدید با رأی قاطع مردم انتخاب شد و باید دولتمردان ما مردمی بودن، با مردم و در میان مردم بودن را در دستور کار قرارداده و خدمات رسانی به رمدم اولویت مهم آنان باشد تا مشکلات کم شود.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به  به اهمیت سلامت جامعه  ایمانی و انقلابی افزود: مبارزه جدی و عملی فساد یکی از محورهای اساسی دولت عدالت محور و ضد فساد امروز است؛ چرا که مهمترین عاملی که به جامعه ضربه می زند همین فساد است. 

 

وی با اشاره به آیات و روایت خاطر نشان کرد: پیغمبر اکرم(ص) فرمودند: « آفت دین هوا پرستی است» اگر هواپرستی بر ایمان غلبه یابد؛ فساد می آفریند و همچنین امام جواد علیه السلام فرمود: « دشمن ترین دشمنان همان هواست» و البته همین هوا  به عقل آدمی آسیب می زند.

 

حجت الاسلام جباری گفت: اصل بر این است مردم مطیع اوامر حق باشند؛ نماز را شایسته بخوانند؛  حجاب، عفاف و اخلاق را رعایت کنند؛ چرا که آفت و آسیب عدم اطاعت از خدا، معصیت است و مهمترین آفت که فساد ایجاد می کند حب و دلدادگی به دنیا و لذت های  دنیاست. 

 

امام جمعه بهشهر افزود: دولت باید مردمی، با مردم و در میان مردم باشد که در همین راستا امیرالمومنین (ع) می فرماید:  «یکی از عواملی که به زمامداران و مسئولین آسیب می زند ضعف تدبیر و ضعف در برنامه است» و لذا پیگیری و نظارت باید انجام و مسائل آسیب شناسی شود.

 

وی یادآور شد: مردم به دولت جدید امید دارند و انتظار دارند که مشکلات اقتصادی برطرف و امنیت حاکم شود و از بی سامانی ها در قیمت ها و افسارگسیختگی بازار جلوگیری شود و مبارزه با فساد و اجرای عدالت، مطالبه به حق مردم است.

کد خبر 1094164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha