۳۵ مرکز خرید سیب صنعتی درسطح شهرستان ارومیه مجوز فعالیت دارند

پیرمرادی گفت: ۳۵ مرکز خرید سیب صنعتی درسطح شهرستان ارومیه مجوز فعالیت دارند و برپایی مرکز خرید و جمع اوری سیب صنعتی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی در حاشیه جاده ها ممنوع است و با متخلفان طبق مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

«علی پیرمرادی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: 35 مرکز خرید سیب صنعتی درسطح شهرستان ارومیه مجوز فعالیت دارند و برپایی مرکز خرید و جمع اوری سیب صنعتی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی در حاشیه جاده ها ممنوع است و با متخلفان طبق مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه افزود: هر گونه فعالیت بدون مجوز عاملان سیب صنعتی در حریم جاده ها ممنوع بوده و با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و نیروی انتظامی از این اقدام جلوگیری می شود.

پیرمرادی در خصوص ساماندهی سیب صنعتی اضافه کرد: در سال جاری ۳۵ مرکز خرید شامل ۱۱ مرکز بخش خصوصی، ۱۴ شرکت تعاون روستایی و ۱۰ سردخانه نگهداری میوه برای خرید سیب صنعتی اعلام آمادگی و کار خرید را انجام خواهند داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه گفت: این شهرستان ۲۳ هزار هکتار باغ سیب دارد و به طور میانگین سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن محصول سیب از باغات این شهرستان برداشت می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تن سیب درجه سه از سطح باغات شهرستان تولید و به مصارف کارخانه های صنایع تبدیلی برسد.

کد خبر 1094181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha