اتصال ۶ روستای دیگر فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت

سهرابی گفت: ۶ روستای دیگر فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند و بدین ترتیب پنج هزار و ۸۰۰ نفر از روستاییان فارس به این شبکه ملی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (دوشنبه 22 شهریور) با اشاره به توسعه دسترسی به اینترنت پر سرعت برای روستاییان فارس در جمع خبرنگاران گفت: 6 روستای دیگر فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: بدین ترتیب پنج هزار و 800 نفر از روستاییان فارس به این شبکه ملی دست یافتند.

وی اضافه کرد: این روستاها در شهرستان های خنج، لارستان، پاسارگاد و فراشبند قرار دارند و شامل روستاهای تخته، چاه طلا و خیرآباد از توابع خنج، مزرعه لهراسب از توابع شهرستان فراشبند و حدود هفت کیلومتر از محور مواصلاتی فیروزآباد-جم، روستای باغ از توابع شهرستان لارستان و روستای ابوالوردی از توابع شهرستان پاسارگاد هستند که طی هغته گذشته به این خدمات دسترسی پیدا کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس تاکید کرد: توسعه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت با هدف توسعه متوازن خدمات ارتباطی، ایجاد بسترهای لازم برای برخورداری روستاییان از خدمات شبکه ملی اطلاعات، تحقق عدالت آموزشی و رونق اشتغال در استان به انجام می رسد.

کد خبر 1094192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha