آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای آستارا

بصیری‌مقدم گفت: افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای شهرستان آستارا علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

«فرید بصیری‌مقدم» با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: روستانشینان بالای ۱۸ سال در آستارا برای واکسیناسیون کرونا می‌توانند به مراکز جامع سلامت روستاهای ویرمونی، حیران، عنبران، صیادلر و عباس‌آباد مراجعه کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان‌اینکه تاکنون ۳۸ هزار و ۹۰۲ دز واکسن مرحله اول و دوم در این شهرستان تزریق شده است، افزود: واکسیناسیون کرونا در آستارا در ۱۰ پایگاه شهری و روستایی انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه روند ورود واکسن به کشور شتاب گرفته است، تصریح‌کرد: با توجه به این روند شاهد افزایش واکسیناسیون کرونا در شهرستان آستارا هستیم.

 

بصیری‌مقدم گفت: واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی مهم‌ترین راهکار مقابله با کروناست و همه باید در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند و رسانه ها هم برای آگاهی مردم مشارکت کنند. 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: تب‌سنجی و تست تشخیص سریع کرونا برای رانندگان خارجی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال‌احمر آستارا در حال انجام است و در صورت صلاحدید پزشکان، به تست تکمیلی یا PCR رانندگان اقدام می‌شود.

کد خبر 1094238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha