دبیرستان علوم و معارف اسلامی جیرفت سامان می‌گیرد

مهران سنجری گفت: علی رغم مشکلات موجود و انجام کامل رسالت آموزش و پرورش جیرفت در قبال این گونه مدارس، اقدامات لازم به منظور جابجایی دبیرستان علوم و معارف اسلامی به مکانی مناسب‌تر را در اسرع وقت انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۲ شهریور ماه امام جمعه جیرفت با همراهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی از دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا بازدید کرد.


در پی بازدید امام جمعه جیرفت از این مدرسه دین محور و مشاهده وضعیت نابسامان آن، با پیگیری های ایشان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان برای بررسی مشکلات مدرسه صدرا بلافاصله در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا حضور یافت.


«مهران سنجری» در نشست با امام جمعه و مدیر مدرسه دخترانه علوم و معارف صدرا، به تشریح وضعیت اماکن آموزشی این شهرستان و محدودیت‌های موجود پرداخت و تصریح کرد: میزان مرمت، بازسازی و ساخت مدارس جدید در سطح شهر جیرفت تاکنون پاسخ گوی نیاز این منطقه نبوده و برخی از مدارس در اماکن استیجاری مستقر هستند.


رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلات موجود و انجام کامل رسالت آموزش و پرورش جیرفت در قبال این گونه مدارس، اقدامات لازم به منظور جابجایی دبیرستان علوم و معارف اسلامی به مکانی مناسب‌تر را در اسرع وقت انجام می‌دهیم.


حجت‌الاسلام «میثم تارم» امام جمعه جیرفت در این نشست، با تقدیر از روحیه دینی و انقلابی آموزش و پرورش این شهرستان، بر لزوم احداث فضای آموزشی ویژه این گونه مدارس از سوی متولیان امر تاکید کرد.


حجت‌الاسلام «حسین محمدی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت نیز در پایان این نشست، پیگیری جذب اعتبار لازم برای احداث فضای آموزشی اختصاصی را عهده‌دار شد.

کد خبر 1094260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha