استقبال بالای علاقه مندان از کمپ تابستانه تولید محتوای مرکز نوآوری اروندتک

سالم پور از استقبال بالای علاقه مندان از کمپ تابستانه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز نوآوری «اروندتک» در منطقه آزاد اروند خبر داد.

«جبار سالم پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰ کارگاه در دوره سه ماهه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز نوآوری «اروند تک» برگزار و با استقبال بسیار خوب علاقه مندان روبه رو شده است. 

 

معاون سرمایه گذاری، اقتصادی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به شرایط فعلی که با پاندمی کرونا مواجه هستیم، شبکه های اجتماعی را یکی از مهم ترین ابزارهای ارائه محصولات و خدمات واحد های صنعتی دانست و افزود: تاثیر شبکه‌های اجتماعی و مجازی بر بهبود عملکرد کسب و کار ها به دلیل ارتباط مستقیم مصرف کنندگان و دریافت بی واسطه نظارت و پیشنهادات آنها از کالا یا خدمات این کسب و کارها، بسیار پر رنگ شده است.

 

وی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی مفهوم جدیدی نیستند، تصریح کرد: انسان ها از قرن‌ها پیش که گرد آتش می‌نشستند و برای یکدیگر داستان می‌گفتند در حال تشکیل شبکه های اجتماعی بودند؛ اما چیزی که باعث شده امروز، شبکه های اجتماعی بیشتر از همیشه مورد توجه قرارگیرند، به وجود آمدن ابزارهای دیجیتال و کمک آنها به توسعه این شبکه ها بوده است.

 

کد خبر 1094271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha