لغو محدودیت‌های تردد شبانه در گیلان تکذیب شد

قاسم‌نژاد خبر پایان محدودیت‌های تردد شبانه در گیلان را تکذیب کرد و گفت: تردد خودروها همچنان از ساعت ۱۰ شب تا ساعت ۴ بامداد در تمام شهرهای استان گیلان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» امشب (دوشنبه، 22 شهریور) در برنامه گفت‌وگوی خبری ضمن تکذیب خبر پایان محدودیت‌های تردد شبانه در گیلان اظهار داشت: اخبار منتشر شده در مورد لغو محدودیت‌های ترافیکی در استان صحت ندارد.

 

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان در تشریح بیشتر این مطلب عنوان کرد: همچنان تردد خودروها و وسائط نقلیه از ساعت 10 شب تا ساعت 4 بامداد در تمام شهرهای استان گیلان ممنوع است.

 

قاسم‌نژاد از پیگیری خبر پایان محدودیت‌های تردد شبانه در کمیته امنیتی - انتظامی وزارت کشور خبر داد و تصریح کرد: مسئولان تاکید کردند به هیچ عنوان این وضعیت صحت ندارد و حتی ناجا هم تکذیبیه‌ای در این مورد منتشر کرده است.

 

وی با بیان اینکه وضع محدودیت‌های تردد شبانه توسط ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا انجام گرفته است اضافه کرد: با توجه به این موضوع، لغو محدودیت‌ها هم قاعدتا باید توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود بنابراین محدودیت‌ها مانند گذشته پابرجاست.

 

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان خاطرنشان کرد: با مشارکت همه مردم در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تسریع در روند واکسیناسیون عمومی امیدواریم کاهش ابتلا به کرونا در سطح استان گیلان همچنان ادامه پیدا کند.

 

کد خبر 1094299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha