مردمی بودن رمز موفقیت دستگاه قضا است

حجت الاسلام مصدق گفت: مردمی بودن رمز موفقیت دستگاه قضا است و این مهم هم همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «محمد مصدق» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان که امروز (سه شنبه 23 شهریور) در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، بیان کرد: خوشحال هستم که امروز در شهر تاریخی قزوین حضور پید ا کرده ام و الحمدالله در این شهر امام جمعه جایگاه مردمی دارد و در هر شهر ارتباط مدیران و امام جمعه با مردم بیشتر باشد آنجا مشکلات کمتر است.

 

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: مردمی بودن رمز موفقیت دستگاه قضا است و این مهم هم همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت ارتباط با مردم، یکی از برنامه های ما تدوین سندی برای تقویت هرچه بیشتر این ارتباط مردمی است و باید توجه داشت که نیمی از رضایت مندی مردم به عملکرد ما وابسته است و باید با عملکرد خود نشان دهیم که مردم ولی نعمت ما هستند.

 

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: در قران کریم آمده است که کاری کنید که خود مردم پای کار قسط و عدل بیایند و این مهم هم نیاز به فرهنگ سازی دارد.

 

آیت الله «عبدالکریم عابدینی» افزود: مردمی بودن زمینه ساز دستیابی به موفقیت در عرصه های مختلف است و ما این امر را در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم و امروز هم این حضور مردم موجب موفقیت در صحنه های مختلف می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امید و صبوری مسئولان در برابر عدالت خواهی مردم سبب شده تا مردم به میدان آیند و در این بین نگاه پدرانه و داشتن سعه صدر نسبت به جوانان کمک می کند تا آنها سخنان خود را بگویند و در صحنه باشند.

 

کد خبر 1094402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha