واکسیناسیون بیش از ۳۸ هزار نفر در طرح ملی ایران یاران جوان

اشتری از واکسناسیون بیش از ۳۸ هزار نفر از شهروندان استان مرکزی در طرح ملی ایران یاران جوان خبر داد.

«آرش اشتری» با اشاره به اجرای طرح ملی ایران یاران جوان در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: واکسیناسیون بیش از ۳۸ هزار نفر از شهروندان استان توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی انجام شده است.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به مشارکت اعضای جوانان در طرح واکسیناسیون عمومی و اجرای طرح ایران یاران جوان افزود: با توجه به موج جدید ویروس کرونا و ضرورت سرعت بخشی در تسریع امر واکسیناسیون و ضرورت این اقدام در جامعه ۶۶۰ عضو هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این طرح را به اجرا درآوردند.

 

وی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری دستگاه ها با دانشگاه علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان در راستای مبارزه با این ویروس بیان کرد: از ابتدای پیک پنجم با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور دستگاه های اجرایی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعضا این جمعیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در ۱۸ مرکز حضور یافته و تعداد ۳۸۰۵۳(دز ) واکسن تزریق نمودند.

 

اشتری با اشاره به اینکه۴۷۰ عضو خواهر وتعداد ۱۹۱ عضو برادر  در راستای اجرای این طرح همکاری داشتند، ادامه داد: این عزیزان در قالب کانونهای دانشجویی، آزاد و طلاب با حضور یکپارچه توانستند تعهد اصول هفتگانه و اهداف هلال احمر را به نمایش گذاشته و سبب جلب اعتماد عمومی در بین عامه مردم شوند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی، اضافه کرد: امید است با همدلی  و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی هر چه سریعتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

کد خبر 1094418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha