۵۰۰ بسته معیشتی در بین مداحان آسیب دیده از کرونا توزیع شد

به گفته نوربهمنی، در هشتمین مرحله پویش مواسات و همدلی تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی در بین مداحان آسب دیده از کرونا توزیع گردید .

رئیس کانون مداحان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در راستای تداوم کمک های مومنانه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری تعداد 500 بسته معیشتی بین مداحان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

اکبر نوربهمنی ارزش ریالی بسته های معیشتی توزیع شده را یک میلیارد و 250 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ارزش هر بسته 2 میلیون و 500 هزار ریال است که با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی و تجمیع کمک های مردمی و در قالب بسته های معیشتی پخش شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل دو عدد ماکارونی، یک عدد رب گوجه، ۲ عدد روغن و 5 کیلوگرم برنج و 2 عدد تن ماهی ، یک کلیوگرم شکر و یک کیلوگرم قند می باشد .

 

نوربهنمی هدف از توزیع بسته های معیشتی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک اقشار آسیب دیده ازکرونا عنوان کرد و گفت: کانون مداحان استان خیمه‌گاهی است برای همه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که با فعالیت‌های اثرگذار دینی، فرهنگی و اقدام به موقع، از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند.

 

 

کد خبر 1094511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha