۵۰ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر بین دانش آموزان گلستان توزیع شد

ملک شاهکوهی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده است، گفت: با توزیع ۱۰ هزار بسته امروز مجموع آنها به ۵۰ هزار بسته می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (سه شنبه 23 شهریور) در مراسم «پویش همکلاسی مهربان» سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان گفت: یکی از ماموریت هایی که ابلاغ مستقیم حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به نیرو های مسلح بود رزمایش پرشکوه کمک های مومنانه بود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: تاکنون ۴۰۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و از ابتدای کرونا ۴۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و رزمایش کمک مومنانه استمرار خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار بسته پوشاک و لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع شده است که با توزیع ۱۰ هزار بسته امروز مجموع آنها به ۵۰ هزار بسته می رسد.

 

ملک شاهکوهی اظهارداشت: ماهیت ذاتی سپاه و بسیج مردمی است و هرجا نیاز باشد با همه وجودمان برای خدمت رسانی به مردم به میدان می‌آئیم.

 

 

 

 

کد خبر 1094515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha