وحدت و انسجام امروز کشور مدیون روحانیت معظم است

جواد ایزدی گفت: وحدت و انسجام امروز کشور، مدیون زحمات مضاعف روحانیت معظم در راس آن امام عظیم الشان و رهبری فرزانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «جواد ایزدی» در آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه شهر عنبرآباد، گفت: از زحمات و خدمات صادقانه و مخلصانه حجت الاسلام سالاری تشکر می کنم.


فرماندار عنبرآباد افزود: طی این مدت کوتاه چیزی جزء همراهی، صداقت و دلسوزی از ایشان ندیدم و امیدورام در هر سنگری که هستند موفق و موید باشند.


وی بیان کرد: حجت الاسلام بامری چهره ای شناخته شده و فعال و جوان هستند و امیدواریم در راستای پیشبرد اهداف مادی و معنوی شهرستان، مردم از وجود ایشان بهره کافی را ببرند.


ایزدی خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام امروز کشور، مدیون زحمات مضاعف روحانیت معظم در راس آن امام عظیم الشان و رهبری فرزانه است.

 

اعمال ما باید مقبول امام عصر(عج ) باشد 



حجت الاسلام «رضا سالاری» در این آئین، گفت: از همه مسئولین و مردم عنبرآباد تشکر می کنم و امروز می گویم که بنده از هیچکدام از مردم شریف عنبرآباد بدی ندیدم.


امام جمعه سابق عنبرآباد افزود: در طول خدمت خود از اعمال عبادی روز جمعه غافل نشدم و همه را به پیشگاه امام عصر (عج) هدیه می کنم چرا که اعمال ما بابد مقبول آن حضرت باشد و این مهم است.

 

نماز جمعه قرارگاه ایمان تقوا بصیرت قلب فرهنگی هر شهر است



حجت الاسلام «حمید بامری» در این آئین ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: نهاد نورانی امامت جمعه، منشا خیرات و برکات زیادی برای انقلاب بوده و هست.


امام جمعه جدید عنبرآباد ضمن تشکر از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و استان کرمان، اظهار کرد: ان شاءالله در این قرارگاه فرهنگی که به تعبیر مقام معظم رهبری قلب فرهنگی هر منطقه و شهر است و به مدد شهدای گرانقدر، با وحدت، هم افزایی و انسجام همه ظرفیت های مردمی، طلاب و آحاد جوانان بتوانیم در این مسیر مهم خصوصا در راستای بیانیه گام دوم انقلاب ایفای نقش کنیم.


وی تاکید کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و قلب فرهنگی هر شهر است و این قرارگاه متعلق به تمام مردم است.


حجت الاسلام بامری در خاتمه تصریح کرد: وقتی بارور ما این شود که نماز جمعه گفتمان ولایت را تبیین و پیاده می کند آنگاه تمام مردم، همه ظرفیت ها و سلایق با محوریت نهاد نماز جمعه در سایه وحدت، انسجام و مشارکت مخلصانه و مجاهدانه انجام وظیفه می کنند.

کد خبر 1094533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha