جوانان با خودسازی و پیروی از مکتب اهل بیت (ع) توطئه های دشمنان را خنثی کنند 

حجت الاسلام حسین فضیلتی گفت: جوانان به عنوان افسران ارشد جنگ نرم باید با خودسازی و پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

«حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از ابعاد مهم زندگی حضرت، بُعد معنوی ایشان است تا جایی که از ایشان بعنوان عابدترین مردم زمان خود نام برده شده است.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان
عنبرآباد بیان کرد: امام مجتبی (ع) بیست مرتبه مناسک حج را به صورت پیاده انجام دادند و سه مرتبه همه اموال خویش را بین نیازمندان تقسیم کردند.


وی خدا ترسی امام مجتبی (ع) را از دیگر ابعاد شخصیتی ایشان برشمرد و افزود: امام مجتبی (ع) هنگام وضو گرفتن، تمام بدنش از ترس خدا می لرزید و رنگ چهره ایشان زرد می شد و وقتی دلیل آن را می پرسیدند، می فرمود؛ بنده خدا باید وقتی برای بندگی به درگاه حضرت حق آماده می شود، از ترس او رنگش تغییر کند و اعضایش بلرزد.


حجت الاسلام فضیلتی نیا با اشاره به حدیثی از آن امام همام، خاطرنشان کرد: در حدیثی از امام حسن مجتبی (ع) آمده است، هر کس که خود را در مسیر مسجد قرار دهد یکى از هشت فایده شامل آن مى شود؛ برهان و نشانه اى براى معرفت، دوست و برادرى سودمند پیدا می کند، دانش و اطلاعاتى جامع کسب می کند، رحمت و محبّت عمومى را جلب می کند، دریافت سخن و مطلبى که او را هدایت گر باشد، توفیق اجبارى در ترک گناه برای شرم از مردم و یا بترس از عقاب نصیبش می شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد ابراز کرد: جوانان به عنوان افسران ارشد جنگ نرم باید با خودسازی و پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توطئه های دشمنان را خنثی کنند.


وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب، روی جوانان ما به عنوان سرمایه های مادی و معنوی کشور حساب ویژه باز کرده اند اما این محرم و صفر بوده که همیشه نقشه شوم آنها را نقش بر آب کرده است.


فضیلتی نیا عنوان کرد: شهدای عزیز ما، الگوی های پیش چشم و زیبایی برای جوانان عزیز ما هستند و ولایتمداری، دشمن شناسی و از خود گذشتگی شهدا می‌تواند نقشه راهی برای آنها باشد.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: نشاط جوانی اگر در خدمت دینداری قرار بگیرد می‌تواند هر مانعی را از جلوی پای پیشرفت بر دارد و انسان را به تعالی و رشد برساند.


وی تاکید کرد: آنچه که امروز کشور ما به آن نیار مبرم دارد، نیروهای جوان حزب الهی و انقلابی است که با انگیزه خدمت، با مشکلات پیش رو مبارزه کنند.


حجت الاسلام فضیلتی نیا در خاتمه گفت: اعتماد مسئولین به توان داخلی، اعتماد نکردن به غرب، استفاده از جوانان و تلاش شبانه روزی و جهادی رمز موفقیت کشور در حل بحران ها است.

کد خبر 1094620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha