جانباز ۷۰ درصد نوش آبادی به همرزمان شهیدش پیوست

حاج محمد سنایی نوش آبادی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «حاج محمد سنایی نوش آبادی» جانباز هشت سال دفاع مقدس که به ‌دلیل مجروحیت ناشی از گازهای شیمیایی مدت‌ها در بیمارستان بستری بود، بامداد امروز – سه شنبه ۲۳ شهریور-  پس از تحمل ۳۹ سال درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

 

وی به دلیل مجروحیت ناشی از استنشاق گازهای شیمیایی در دوران دفاع مقدس دچار عفونت ریه شده و مدتی در کما بود که بامداد امروز همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) در سن ۵۸ سالگی به لقاءالله پیوست.

 

حاج محمد سنایی نوش آبادی متولد پنجم فروردین سال ۱۳۴۲ است که در شهر نوش آباد از توابع آران و بیدگل دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل شتافت و سرانجام در دوم خرداد ۱۳۶۱ در جاده بصره خرمشهر به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

 

این جانباز سرافراز بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه دست راست و کمر مورد جراحت قرار گرفت و سرانجام روز گذشته بر اثر جراحات ناشی از هشت سال دفاع مقدس به خیل یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

 

جواد سنایی نوش آبادی فرزند شهید در گفت و گو با شبستان با بیان اینکه هم اکنون در حال انجام تشریفات تحویل پیگیر شهید و برنامه ریزی تشییع و تدفین هستیم گفت: پس از اتمام تشریفات قانونی پیکر مطهر شهید تشییع و در شهر نوش آباد به خاک سپرده خواهد شد.

 

وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا، از برگزاری مراسم ترحیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد./

 

 

کد خبر 1094647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha