لزوم ساماندهی فعالیت های حوزه سینما و فیلم در کاشان

در نشست هم اندیشی فعالان سینمایی با دادستان کاشان بر لزوم ساماندهی فعالیت های حوزه سینما و فیلم و پیشگیری از جرائم حوزه های سمعی و بصری و نیز تولیدات غیر مجاز در کاشان تاکید شد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نشست اعضای شورای هم اندیشی فعالان سینمایی و تولید فیلم کاشان با روح اله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: دادستان کاشان در این دیدار ضمن مهم دانستن نقش و جایگاه  فعالان حوزه سینما و فیلم، بر لزوم ساماندهی فعالیت های فعالان این حوزه و پیشگیری از جرائم حوزه های سمعی و بصری و نیز تولیدات غیر مجاز تأکید کرد.

 

نمکی، افزود: اعضای شورای هم اندیشی فعالان سینمایی و تولید فیلم کاشان نیز در این نشست به بیان دغدغه های خود در زمینه تولید محتواهای مبتذل و غیرمجاز در فضای مجازی پرداختند و خواستار نظام‌ مند کردن و ساماندهی این حوزه به ویژه تقویت کسب و کار در این عرصه با اجرای قوانین موجود و پیشگیری از حضور افراد غیر متخصص شدند.

 

 خاطرنشان می شود این نشست با حضور میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و اعضای شورای هم اندیشی فعالان سینمایی و تولید فیلم شهرستان در محل دفتر دادستانی عمومی و انقلاب کاشان برگزار شد.

کد خبر 1094651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha