امر به معروف و نهی ازمنکر جدی گرفته شود

ایت الله فلاحتی با بیان اینکه زمینه جذب جوانان در مساجد بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد گفت : اگر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی»  امروز ( سه شنبه، ۲۳ شهریور ) در دیدار فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رشت و برخی از پاسداران سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده افتخار و عزت آفریده است.



نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه جنگ هشت ساله برای ملت ایران بسیار ارزشمند است گفت: رخداد بزرگ دفاع مقدس هنوز کامل ترسیم نشده است.


وی اذعان کرد: هفته دفاع مقدس را در پیش داریم و اگر امروز در حوزه مقاومت الگو شده‌ایم نتیجه جهاد ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.


آیت الله فلاحتی به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از بزرگترین رویداد انقلاب اسلامی شمرده می شود با وجود اینکه کتاب‌های بسیاری در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده اما هنوز این رخداد بزرگ کامل ترسیم نشده است.


وی با بیان اینکه از همه ابزارها برای استحکام و معرفی دفاع مقدس به جامعه بهره گرفته شود افزود: خروج آمریکا از غرب آسیا تصمیمِ جمهوری اسلامی ایران بود که در حال تحقق است.‌


وی ادامه داد: افول موریانه‌ای آمریکا آغاز شده است و آن‌ها همانطور که از افغانستان خارج شدند، کم‌ کم از منطقه خارج خواهند شد و این نیز می‌تواند یکی از شعله‌های نورانی هشت سال دفاع مقدس ما باشد.

امام جمعه رشت برخی مشکلات شهری را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر رسیدگی و توجه به محلات محروم رشت خاطرنشان کرد: به محلات محروم به ویژه بخش فرهنگی آن توجه شود بنابراین رصد این محلات و شناسایی مشکلات آنها باید مورد توجه باشد.


وی با اشاره به ضرورت حفظ شئون روحانیون مساجد تصریح کرد: انقلاب اسلامی از حوزه آغاز شد و سپاه نیز مولود انقلاب است و این دو از هم جدا نمی‌شوند اما دشمن همواره سعی می‌کند این دو نهاد را هدف قرار دهد، بنابراین باید بیدار و هوشیار باشید.



رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان به ضرورت جذب حداکثری جوانان به پایگاه‌ها و دعوت آنان به مساجد اشاره و بیان کرد: امروز باید از شیوه‌های مشروع و متناسب برای جذب و دعوت جوانان به مساجد استفاده شود‌.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت تلاش برای ترویج عفاف و حجاب و کار در این عرصه تصریح کرد: سپاه، بسیج و روحانیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند و در این عرصه فعال باشند.



آیت الله فلاحتی خطاب به پاسداران سپاه ناحیه مرکزی رشت تاکید کرد: خودصیانتی و اجرای برنامه‌های اخلاقی و تربیتی مورد توجه قرار گیرد.‌

کد خبر 1094665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha