توسعه زیرساخت‌های فرهنگی باید مبتنی بر هویت فرهنگی باشد

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی باید مبتنی بر هویت فرهنگی باشد و در کنار آن اولویت‌های این حوزه به درستی احصا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حسین باغشیخی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  سرمایه‌گذاری واقعی در شهری با انسجام فرهنگی محقق می‌شود و سرمایه‌گذاران در شهری آرام می‌گیرند که انسجام فرهنگی داشته باشد.

 

عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های علمی و فرهنگی شهر استفاده شود گفت: جایگاه فرهنگ در جامعه بسیار ارزنده است چرا که فرهنگ مانع بروز آسیب‌های اجتماعی و دغدغه مهم شهروندان است.

 

باغشیخی، با اشاره به نمونه‌هایی از نواحی کم‌برخودار شهر، پرداختن به موضوع فرهنگ در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی در این نقاط شهری را بسیار مهم قلمداد کرد.

 

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به ظرفیت‌های تمدنی و جایگاه میراث فرهنگی کاشان تصریح کرد: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی باید مبتنی بر هویت فرهنگی باشد و در کنار آن اولویت‌های این حوزه به درستی احصا شود.

 

باغشیخی در ادامه بیان کرد: گرچه حال این روزهای فرهنگ و هنر خوب نیست اما می‌توان با همگرایی و انسجام بیشتر در مسیر مطلوب شدن وضعیت این عرصه تلاش کرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: شورای اسلامی شهر با کمک مردم و به پیوست قانون بتواند این انسجام فرهنگی را در جامعه فرهنگی کاشان محقق سازد./

کد خبر 1094671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha