نبود مهارت‌های لازم از مشکلات اشتغال جوانان است

معاشکار با بیان‌اینکه نبود مهارت‌های لازم از مشکلات اشتغال جوانان است، گفت: فنی‌وحرفه‌ای ظرفیتی بی‌بدیل در حرفه آموزی برای تولید و اشتغال است و باید جوانان از آن بیشتر بهره‌مند شوند.

«بهبود معاشکار» در حاشیه نشست مشترک بررسی نیازهای آموزشی روستاییان که در مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) غلام‌محله برگزارشد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: نبود مهارت‌های لازم از مشکلات اشتغال جوانان است.

 

رییس مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهید اشجعی بندر آستارا با بیان‌اینکه مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای راهی برای اشتغال جوانان است، افزود: مشکل بیکاری یکی از مهم‌ترین مشکلات جوانان است و رفع این مشکل در گروی تغییر فرهنگ اشتغال، ترویج آموزش‌های مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری این آموزش‌ها است.

 

وی تصریح‌کرد: با مشارکت مساجد، سازمان فنی‌وحرفه‌ای و ادارات مربوط می‌توان تا حدودی در افزایش توان مهارتی جوانان نقش داشت تا زمینه اشتغال آنان با سهولت بهتری فراهم شود.

 

معاشکار گفت: فنی‌وحرفه‌ای ظرفیتی بی‌بدیل در حرفه آموزی برای تولید و اشتغال است و باید جوانان از آن بیشتر بهره‌مند شوند.

 

رییس مرکز فنی‌وحرفه‌ای بندر آستارا به فعالیت هشت کارگاه و بیش از ۵۰ حرفه مختلف در این مرکز اشاره و از جوانان غلام‌محله غربی و شرقی دعوت کرد تا با حضور در این کارگاه‌ها تضمینی برای آینده شغلی داشته باشند.

کد خبر 1094685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha