استقرار ۳۴پایگاه شور عاطفه ها در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ۳۴ پایگاه شور عاطفه ها در سیستان و بلوچستان استقرار می یابند.

«مهدی عبای» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: همه ساله با نزدیک شدن به ماه مهر، ماه بهار علم و دانش، کمیته امداد  با همکاری آموزش و پرورش، بسیج، صدا و سیما، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام،  سازمان دانش آموزی، مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی و سایر دستگاه ها  نسبت به برگزاری مراسمی تحت عنوان جشن عاطفه ها اقدام می کند.

 

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال به دلیل  مصادف شدن با ایام حزن و اندوه ماه صفر این مراسم تحت عنوان شور عاطفه ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» اقدام به برگزاری شور عاطفه ها می کند تا ثمرات این اقدامات خیرخواهانه به 109 هزار نفر دانش آموز تحت پوشش برسد.

 

عبادی با بیان اینکه  34 پایگاه شور عاطفه ها در سیستان و بلوچستان مستقر می شوند، گفت: در نزدیکی اداره کمیته امداد و میدان اصلی هر شهرستان یک پایگاه شور عاطفه ها مستقر می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس از طریق سامانه هایی که با دانش آموزان در ارتباط هستند کمک های آنها را جمع آوری خواهند کرد، افزود: کد دستوری #054*8877* و یا شماره کارت 5234 - 5016 - 9979 – 6037    آماده دریافت کمک خیرین خواهد بود.

 

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مراسم شور عاطفه ها سه روز برگزار می شود، ادامه داد: در روز سوم  شور عاطفه ها که مصادف با روز جمعه است پایگاه های سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در میعادگاه های نماز جمعه مستقر می شوند.

 

عبادی گفت:  همچنین روز هفتم مهرماه بنا بر شرایط حاکم بر جامعه از نظر کرونا  زنگ شور عاطفه ها به صورت حضوری در مدارس  یا از طریق سامانه شاد به صدا در می آید.

 

وی افزود: از مردم و خیرین که دائم خانواده های نیازمند را مورد لطف قرار می دهند دعوت می کنم که دست دانش آموزان  را بگیرند و ما را در این امر خداپسندانه مثل همیشه یاری کنند که در نزد خداوند سرافراز باشیم.

کد خبر 1094736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha