واکسیناسیون افراد دارای مشکل حرکتی در جهرم با مراجعه به منازل شان انجام می شود

ارجمند با اشاره به اینکه افرادی دارای مشكل حركتی که در رفت و آمد دچار مشكل می شوند، برای واکسیناسیون کرونا نيازی به مراجعه به مراكز بهداشتی ندارند، گفت: واکسیناسیون این افراد با مراجعه به منازل شان انجام می شود.

«سيد مجيد ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای طرح شهيد سليمانی و با مشاركت ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم كمپينی با شعار  «من واكسن می زنم» توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ايجاد شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم هدف از ایجاد این کمپین را واكسيناسيون افراد در نقاط حاشيه شهر و كم برخوردار دانست و افزود: تيم واكسيناسيون معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به همراه اورژانس ۱۱۵ در اين مناطق مستقر می شوند تا واكسيناسيون افراد به راحتی انجام گيرد. 

 

وی با اشاره به اینکه طبق اين کمپین، افرادی كه دارای مشكل حركتی هستند و در رفت و آمد دچار مشكل می شوند، نيازی به مراجعه به مراكز بهداشتی شهر و روستا ندارند، عنوان کرد: واكسيناتورهای ما با مراجعه به منازل اين افراد، واكسيناسيون اين افراد را انجام می دهند.

 

ارجمند به گروه سنی تحت پوشش این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در اين طرح گروه سنی ۱۸ سال به بالا در نقاط كم برخوردار تحت واكسيناسيون قرار می گيرند.


وی خاطرنشان کرد: بر اساس اين كمپين، تيم واكسيناسيون معاونت بهداشتی جهرم روز گذشته در كوی «شهيد سحرخيز» جهرم و در مركز خدمات جامع سلامت شهری و روستايی «امام محمد باقر (ع)» جهت واكسيناسيون افراد مستقر شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان تصریح کرد: همچنين در كنار واكسيناسيون افراد، بيمار يابی و نمونه گيری سريع تشخيص كرونا نيز صورت می گیرد.

 

کد خبر 1094770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha