جامعه نیازمند احیا و زنده نگاه داشتن ارزش های دفاع مقدس است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند احیا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا است، گفت: ما باید در عمل این مسئله را ثابت کنیم.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر حفظ ارزش های دفاع مقدس گفت: جامعه امروز ما به احیا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس نیاز دارد. اگر بتوانیم این فرهنگ را اشاعه دهیم، قطعا جامعه ما از بسیاری از آسیب ها به دور خواهد ماند.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جامعه ما امروز این فرهنگ را کم دارد و گسترش این فرهنگ نیازمند این است که ما از خودمان شروع کنیم. مسئولان با رفتار، کردار و عملکردشان ثابت کنند که پیرو آن فرهنگ هستند. اینکه ما از شهدا، آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس بگوییم اما به آنها عمل نکنیم، کار بسیار بدی است.

 

وی ادامه داد: نقطه اتصال این حکومت و نظام مقدس، مردم هستند. ما باید این رابطه را مستحکم تر کنیم و هرچه بتوانیم این اعتماد را بین مردم به وجود بیاوریم که ما پیرو شهدا و آرمان های آنها هستیم، قطعا بهتر می توانیم در مسیر رشد و تعالی جامعه گام برداریم.

 

مقصودی ادامه داد: اگر امروز ما مسئول شدیم و بر صندلی ها تکیه زدیم، خون شهدا پای این صندلی ها است. باید با این فرهنگ حرکت کنیم و در این راستا به گونه ای رفتار کنیم و کردارمان به گونه ای باشد که مردم آن را ببینند و مشاهده کنند.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کم از شهادت ندارد. ما نیز بر این مسئله تاکید می کنیم اما به شرط اینکه پیرو دستورالعمل درست باشیم و واقعی شهدا و ارزش های آنان را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

کد خبر 1094773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha