پرداخت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای تجهیزات توانبخشی

بهرامی از پرداخت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بابت کمک هزینه تجهیزات توانبخشی بیماران خاص و صعب العلاج در سال جاری خبر داد.

«عدالت بهرامی» با اشاره به اهمیت حمایت از افراد تحت پوشش به ویژه بیماران خاص به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هزینه تجهیزات، داروها و وسایل توانبخشی بیماران خاص به خصوص در شرایط کنونی بسیار بالا است به همین دلیل کمیته امداد در این راستا اقدامات موثری را انجام می دهد.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی پرداخت کمک هزینه تأمین تجهیزات پزشکی و توانبخشی بیماران خاص و صعب العلاج را نیازمند همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران دانست و افزود: امید است در این راستا شاهد همدلی هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران باشیم تا بتوانیم خدمات بهتری به این عزیزان ارائه دهیم.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بابت کمک به تأمین تجهیزات پزشکی و توانبخشی بیماران خاص و صعب العلاج اختصاص یافته است، ادامه داد: امید است بتوانیم بیش از این یار و یاور نیازمندان و بیماران باشیم.

 

این مقام مسئول درستگیری از نیازمندان در همه زمینه ها را از مهمترین اقدامات کمیته امداد دانست و گفت: در پنج ماهه سالجاری نیز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به ۱ هزار و ۶۵۶ خانوار مستأجر تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی مساعت شده است.

 

بهرامی ساخت و تعمیر مسکن مددجویی، پرداخت تسهیلات خرید مسکن و پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن را نیز از اقدامات کمیته امداد در بخش مسکن مددجویی دانست و ادامه داد: مسکن یکی از نیازهای اصلی نیازمندان است.

 

قائم مقام کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: برگزاری طرح ارتقاء سلامت و رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده استان به تعداد ۴۳۳ نفر واجرای طرح رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۵ سال مبتلا به سوء تغذیه استان به تعداد ۶۳۰ کودک از دیگر اقدامات حمایتی کمیته امدادبوده است.

 

 وی اضافه کرد: امید است با انجام این اقدامات توانسته باشیم گره ای از مشکلات نیازمندان باز کنیم.

کد خبر 1094785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha