آغاز آماده سازی صحن حضرت فاطمه(ع) در آستان مطهر علوی به مناسبت اربعین حسینی

کمیته عالی مراسم اربعین در آستان مطهر علوی به مناسبت اربعین حسینی آماده سازی صحن حضرت فاطمه(ع) برای خدمت رسانی به زایران را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، کمیته عالی مدیریت مراسم اربعین بازرسی از قسمت های مختلف صحن حضرت فاطمه(ع) در آستان مطهر علوی را انجام داد تا قبل از حرکت زایران به کربلا به منظور برگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) برای خدمت رسانی آماده باشد.

 

«استاد فاتح الکرمانی» عضو کمیته مدیریت آستان مطهر علوی و یکی از اعضای کمیته عالی مدیریت مراسم اربعین گفت: کمیته عالی برای مدیریت پرونده مراسم اربعین به بازدید دوره ای برای کسب اطلاع و دیدن از قسمت های مختلف صحن حضرت فاطمه(ع) انجام داد. در این بازید روسای بخش های مختلف از جمله انتظامات، خدمات، برق و روابط عمومی شرکت کردند.

 

الکرمانی افزود: این بازدید برای آماده سازی افتتاح صحن حضرت فاطمه(ع) دربرابر زایران که از سراسر جهان به آستان علوی آمدند، انجام گرفت. افتتاح این صحن به منظور اسکان زایران ، فراهم کردن وعده های غذایی، ارایه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی و پشتیبانی لجستیکی و ارایه خدمات برای رفع تمام نیازهای زایران در طول اقامت در نجف اشرف انجام می گیرد.

 

وی ادامه داد: از همه سالن ها و مراکز خدماتی موجود در صحن مبارک و پیشرفت کار از جمله مفروش کردن آن، راه اندازی سیستم های خنک کننده و خدمات دیگر بازدید به عمل آمد.

کد خبر 1094832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha