فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) وردنجان تکریم شدند

فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) با حضور مسئولین و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم در مسجد جامع شهر وردنجان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سید «حامد موسوی» در آیین تجلیل از فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) در مسجد جامع شهر وردنجان اظهار داشت: فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) با حضور امام جماعت و روحانیون و هیئت امنای مسجد و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم در مسجد جامع شهر وردنجان تجلیل شدند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: تجلیل از فعالان قرآنی خود باعث ترویج ارزش های ناب دینی و قرآنی در جامعه می شود.

 

وی تاکید بر تعلیم و آموزش قرآن کریم و جایگاه این امر مقدس در جامعه اسلامی افزود: باید پایه و اساس زندگی خود را بر مبنای عمل به دستورات قرآن کریم قرار دهیم تا بتوانیم سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود سازیم.

 

وی افزود: اگر تجلیل از فعالان قرآنی به یک باور و ارزش در جامعه تبدیل شود باعث ایجاد انگیزه هرچه بیشتر آنان در راه فعالیت‌های قرآنی و تلاش مطلوب‌تر در این راه و خدمت بر اساس آموزه های دینی می شود و این امر در حقیقت بزرگداشت قرآن و تشویق مردم به فراگیری قرآن و رو آوردن به آموزه های آن است.

 

موسوی تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه تمامی فعالیت های قرآنی و فرهنگی این کانون با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: نقش پررنگ امام جماعت مسجد در این فعالیت ها بسیار چشمگیر بوده و قابل ستایش است که امام جماعت مسجد محور اصلی همه فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

وی ادامه داد: این برنامه با هدف انگیزه آفرینی در نوجوانان و جوانان فعال در این کانون و ارج نهادن به فعالیت های فرهنگی و قرآنی آنها برگزار شده است.

 

کد خبر 1094862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha