جشنواره رضوی فرصتی مناسب برای آشنایی با سیره اهل بیت(ع) است

فتح اللهی برگزاری جشنواره رضوی را موجب ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دانست و گفت: جشنواره رضوی فرصتی مناسب برای آشنایی با سیره اهل بیت(ع) است.

«علی فتح‌اللهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت برگزاری یازدهمین دوره جشنواره رضوی را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: این جشنواره با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و آستان قدس رضوی به منظور آشنایی مردم به‌ویژه جوانان با سیره نبوی و اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه این جشنواره به صورت مجازی و در سه گروه سنی کودکان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۶ کتاب برای هر گروه سنی ۲ کتاب برگزار می‌شود و دوستداران و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند تا اول آبان برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

 

وی برگزاری این جشنواره را موجب ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دانست و تصریح کرد: آشنایی با سیره اهل بیت(ع) با برگزاری چنین جشنواره‌های در جامعه ترویج داده شد و نهادینه می‌شود.

 

فتح‌اللهی در پایان با اشاره به پیشینه فرهنگی شهرستان رشت، از مردم این شهرستان خواست تا حضوری پرشور در جشنواره کتابخوانی رضوی داشته باشند. 

کد خبر 1094901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha