عوارض و اثراث واکسن در قالب منشور حقوق بیمار باید بررسی و اعلام شود

حکیمی با اشاره به اینکه منافع عده ای از سیاسیون و پزشکان اجازه و امکان بررسی عوارض و آسیب های واکسن را نمی دهد گفت: عوارض و اثراث واکسن در قالب منشور حقوق بیمار باید بررسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی حکیمی» طی نشست علمی بررسی ابعاد واکسیناسیون که روز گذشته 23 شهریور در پارک شهیدان نژاد فلاح برگزار شد گفت: عوارض و اثراث واکسن در قالب منشور حقوق بیمار باید بررسی شود.

 

نویسنده و پژوهشگر طب سنتی افزود: منافع عده ای از سیاسیون و پزشکان اجازه و امکان بررسی عوارض و آسیب های واکسن را نمی دهد این درحالی است که در آمریکا گروه های مختلف علمی و سیاسی به ابعاد این طرح می پردازد. 

 

وی ادامه داد: بیل گیتس سهام شرکت واکسن فایزر را خریداری کرد، این فرد مسئله ارتباط واکسیناسیون با مسئله ۱۱ سپتامبر را در کتاب خود بحث می کند؛ جریان هایی که ایجاد شد و مردمی که آگاه شدن در مقابل واکسیناسیون اجباری ایستادند که در جریان آن واقعه ۱۱ سپتامبر و نامه های سیاه زخم اتفاق افتاد. دولتمردان آمریکا در این جریان اعلام می کنند که تروریسم و بیوتروریسم دشمنان ما هستند که باید قوانین جدید در مقابل آن ایجاد کنیم.

 

وی با اشاره به اهمیت بحث واکسن بیان کرد: آبله کوبی گاوی که با اشکالات فاحش و علمی روبه رو بود همچنین واکسن آبله قریب به 6 دهه طول کشید و در نهایت نیز با جمع شدن طرح واکسیناسیون این بیماری از بین رفت.

 

 

به گفته وی، با وجود اشکالات فراوان به واکسن آبله، مجلس انگلیس به آن بودجه می دهد و اولین واکسن شبه علم همین واکسن آبله است، کلمه واکسن نیز از اسم واکسن ویروس گاوی وام گرفته شده است.

 

حکیمی اظهار کرد: اولین واکسن یک واکسن سیاسی است تا علمی و شما سایه سیاست را از همان شروع واکسن بر سر این پدیده می بینید؛ همین علت باعث شد که پزشکان و دانشمندان شرافت مند قیام کنند و علیه این طرح کارهای تحقیقاتی انجام دهند؛ در انگلیس انجام ضدواکسن داریم که در مقابل اجرا واکسیناسیون اجرا شده است.

 

نویسنده و پژوهشگر طب سنتی ادامه داد: در آمریکا تشکل ضد واکسیناسیون داریم و جالب تر اینکه افرادی که در جریان ضدواکسن تحقیق کردند کارهای علمی بسیاری خوبی انجام شده است، که 70 کتاب ضدواکسن در آمریکا و دیگر کشورها نوشته شده است.

کد خبر 1094905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha