امر به معروف و نهی از منکر یک رسالت واجب دینی است

شهبازی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک رسالت واجب دینی است و برپایی هر دوره آموزشی مبتنی بر این واجب دینی می تواند نقش روشنگری در بین نوجوانان و جوانان داشته باشد.

«فاطمه شهبازی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک رسالت واجب دینی است و برپایی هر دوره آموزشی مبتنی بر این واجب دینی می تواند نقش روشنگری در بین نوجوانان و جوانان داشته باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم تصریح کرد: دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع تشویق به حجاب و عفاف با حضور اعضای فعال این کانون برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور حسن زاده معاون حوزه علمیه خواهران استان به مناسبت ماه صفر و رسالت امر به معروف و نهی از منکر اجرا شد.

 

شهبازی ادامه داد: آگاهی بخشی به امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مختلف می تواند این فریضه مهم و فراموش شده را احیا و نوجوانان و جوانان را نسبت به آن امر مطلع کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم افزود: تلاش خواهیم کرد تا این برنامه های فرهنگی و معنوی همچنان در موضوع های مختلف برای اعضای کانون برگزار شود.

 

شهبازی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم توطئه های دشمنان در خصوص فراموشی فریضه های همچون امر به معروف و نهی از منکر به بار بنشیند و به عنوان ادامه دهندگان راه خون شهدای کربلا باید همچون حماسه روز عاشورا این فرایض در جامعه جاری و ساری باشد.

 

کد خبر 1094917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha