​اجرای طرح «همکلاسی مهربان» در گلستان/ ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک توزیع شد

علیخانی از اجرای طرح همکلاسی مهربان در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس خبر داد.

«محمود علیخانی» با اشاره به اجرای طرح همکلاسی مهربان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید سپاه نینوای استان گلستان با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان برای کمک به مناطق کم برخوردار پویش همکلاسی مهربان را راه اندازی کرده است.

 

مسئول سازمان  بسیج دانش آموزی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند به کمک آسیب دیدگان کرونا بشتابید بسیج و سپاه در این بخش وارد میدان شدند و کمک هایی را با مشارکت خیرین، دستگاه های اجرایی و خانواده آموزش و پرورش استان گلستان در دستور کار قرار داده است.

 

وی از توزیع 10 هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک در استان گلستان خبر داد و گفت: از این میزان 4 هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک روز گذشته به نیابت از 4 هزار شهید گلستان در شهرستان گرگان توزیع شد و مابقی بسته ها در دیگر نقاط کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

 

علیخانی یادآور شد: ما به کمک حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بانک اطلاعاتی تهیه کردیم و خانواده هایی که در استان گلستان نیازمند لوازم التحریر و پوشاک هستند به حوزه های مقاومت دانش آموزی شهرستان ها مراجعه کنند و پس از بررسی و با حفظ تکریم خانواده ها به دانش آموزان نیازمند اعطاء می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1094946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha