حضور پرشور بچه‌های کانون امام خامنه‌ای در نهضت مواسات

حجت‌الاسلام دین پرور با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری«امام خامنه‌ای» گفت: ۵۰ خانواده نیازمند تحت پوشش کانون هستند که در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه به آنها خدمت می‌کنیم.

حجت الاسلام«مصطفی دین پرور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد جامع پنج تن آل عبا(ع) (واقع در شهرستان قرچک) در کمک رسانی به محرومان، اظهار کرد: ۵۰ خانواده نیازمند تحت پوشش این کانون فرهنگی هنری است که چندین سال است بحث کمک رسانی به این خانواده ها در دستور کار است اما پس از شیوع بیماری کرونا به صورت ماهیانه میان خانواده ها بسته های معیشتی و گوشت قربانی توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار بسته معیشتی و غذای گرم در مناطق حاشیه نشین به همت فعالان مسجد و با همکاری سپاه توزیع و کمک های نقدی هم به نیازمندان انجام شده است.

 

حجت الاسلام دین پرور بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چند مرحله ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان ها انجام شد و پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از ظرفیت مساجد برای پیشگیری از ویروس کرونا، فعالان این مسجد ضدعفونی و توزیع اقلام بهداشتی را در چندین مرحله انجام داده اند.

 

وی توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری نام برد و گفت: معرفی کتاب های مختلف از جمله کتابهای مقام معظم رهبری در کانال های کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای انجام می شود. ضمن اینکه کتاب انسان ۲۵۰ ساله مقام معظم رهبری در این کانون به اعضا تدریس شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای یادآور شد: کانال کانون ضمن معرفی کتاب ها اقدام به فروش کتاب در موضوعات قرآنی و مذهبی می نماید و برای اعضای کانون تخفیف ۳۰ درصدی ارایه می دهد و ارسال کتاب ها نیز به صورت رایگان است. این اقدام موجب اشتغال آفرینی و ترویج فرهنگ کتابخوانی میان نوجوانان و جوانان می شود.

 

 

 

 

 

 

 
کد خبر 1095024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha