جهت توسعه خوزستان نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های استان هستیم

خلیلیان گفت: برای برون رفت از وضعیت موجود خوزستان باید از همه ظرفیت‌های استان استفاده کنیم و اگر بتوانیم هر چه بیشتر اتحاد و همبستگی را در سطوح مختلف افزایش دهیم در آبادانی و پیشرفت استان موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» شامگاه (چهارشنبه ۲۴ شهریور) در دیدار با مدیران دانشگاه‌های مختلف خوزستان اظهار کرد: دانشگاهیان به عنوان یک گروه مرجع در جامعه هستند و ما مسئولان موظفیم برای برنامه‌ریزی توسعه با گروه های مرجع دیدار و مشاوره داشته باشیم.

 

استاندار خوزستان افزود: برای برون رفت از وضعیت موجود استان باید از همه ظرفیت‌های استان استفاده کنیم و اگر بتوانیم هرچه بیشتر اتحاد و همبستگی را در سطوح مختلف افزایش دهیم در آبادانی و پیشرفت استان موثر است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه یکی از دستاوردهای استان وجود دانشگاه‌های مختلف در ابعاد گوناگون است که در سطح کشور کم نظیر هستند.

 

خلیلیان با بیان اینکه دانشگاهیان در ارائه مشورت در همه عرصه‌ها نباید دیدگاه‌های خود را از ما دریغ کنند یاد آور شد: امیدواریم ارتباط نزدیک و تنگاتنگ و جلسات اینچنینی با اهالی دانشگاه ادامه یابد.

 

در این جلسه «فرهاد ابول‌نژادیان» ضمن ارائه گزارش مبسوط از وضعیت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی به برنامه‌های این دانشگاه در افق آینده اشاره کرد. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ظرفیت‌های مختلف دانشگاه در زمینه تولید علم بر آمادگی این دانشگاه برای ورود به حوزه صنعت و نیز راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری خبر داد.

 

وی همچنین بر استمرار اقدامات موفقیت آمیز در زمینه واکسیناسیون در گروه‌های سنی هدف تا حصول ایمنی حداکثری در جامعه تاکید کرد.

 

«شکرالله سلمان زاده» نیز ضمن برشمردن ظرفیت‌های ویژه این دانشگاه در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، علمی و آموزشی عنوان کرد: با همت و پشتکاری که در همکارانم سراغ دارم این مرکز دانشگاهی در آینده‌ای نزدیک به یک مرکز علمی قابل اعتبار و استناد ملی و بین‌المللی در منطقه تبدیل خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی آبادان تنها دانشگاه پزشکی در کشور است که در منطقه آزاد واقع شده خاطر نشان کرد: فعالیت‌هایی در خصوص جذب دانشجوی بین الملل و توسعه گردشگری سلامت انجام شده بنابراین با توجه به استقرار این دانشگاه در این منطقه امکان تبدیل آن به منطقه آزاد علمی کشور فراهم است.

 

کد خبر 1095028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha