پویش«همکلاسی مهربان» در زنجان اجرا می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای پویش«همکلاسی مهربان» در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: همه ساله آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس مقارن است از اینرو برنامه های گرامیداشت هشت سال جنگ تحمیلی در بین دانش آموزان به اجرا درمی آید.

 

حسن مظفری از به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت در روز بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: در این هفته از بستر فضای شاد برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت استفاده خواهد شد.

 

وی در ادامه از اجرای پویش مهربانی 2 با موضوع«همکلاسی مهربان» در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این پویش در مزار شهدا با نام و یاد شهدا در زنجان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مجموعه خیران، اولیا و دانش‌آموزان استان زنجان در این طرح همکاری دارند، افزود: پویش همکلاسی مهربان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و در راستای تهیه بسته‌های کمکی برای دانش‌آموزان و رفع نیازهای اساسی آنها از جمله لوازم التحریر، لباس و کیف و کفش مدرسه استان زنجان اجرایی شده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش می‌شود با تأمین امکانات آموزشی هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند، یادآور شد: پویش همکلاسی مهربان در گذشته نیز در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.

 

 

کد خبر 1095039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha