۳۰۰ دانش آموز در شیروان نیازمند تبلت هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: ۳۰۰ دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش این نهاد نیازمند تبلت برای سال تحصیلی جدید هستند.

«اصغر نورمحمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: این تعداد دانش آموز که در اولویت اهدای تبلت قرار گرفته اند شامل پایه دوازدهم و پشت کنکوری و خانواده های دارای دو یا سه دانش آموز هستند که حتماً باید یک دستگاه تبلت به آنان تحویل داده شود.

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان با بیان اینکه هزار و ۵۵۰ دانش آموز و ۸۷ دانشجو تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند؛ خاطرنشان کرد: برخی از خانواده های تحت پوشش با دارا بودن سه دانش آموز از داشتن حتی یک عدد تبلت هم محروم هستند که ۱۰۰ خانواده شناسایی شده دارای یک دانش آموز و ۲۰۰ خانواده داری دو یا سه دانش آموز هستند.

 

 

نورمحمدیان با بیان اینکه پس از تهیه تبلیت نیاز به لوازم التحریر است؛ اضافه کرد: سرانه کمک هر دانش آموز برای تهیه یک بسته لوازم التحریر شامل خودکار، دفتر، مداد مشکی، تراش، خط کش، برچسب، دفترچه یادداشت و جامدادی یک میلیون ریال است که در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیاز است.

 

 

وی با اشاره به تعامل سپاه، آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان با کمیته امداد افزود: ۵۵۰ بسته نوشت افزار توسط این نهاد برای دانش آموزان نیازمند تهیه و ۴۵۰ بسته دیگر تا مهرماه آماده خواهد شد.

 

 

نورمحمدیان تصریح کرد: با توجه به اینکه به احتمال زیاد آغاز سال تحصیلی و چند ماه ابتدای آن به دلیل شرایط کرونایی کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار شود تهیه تبلت و گوشی های هوشمند جهت برپایی کلاس ها بین این دانش آموزان ضروری است.

 

 

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن جشن عاطفه ها انتظار می رود خیران و دستگاه های مختلف در تهیه این ملزومات آموزشی یاری رسان باشند.

 

 

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1095047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha