مدارس در جهرم به صورت غیر حضوری بازگشایی می شود

شفیعیان گفت: مدارس در شهرستان جهرم در مناطق شهری به صورت غیرحضوری و در روستاها به صورت حضوری بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (پنجشنبه ۲۵ شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش جهرم با اشاره به آخرین تصمیمات برای بازگشایی مدارس در این شهرستان گفت: بازگشایی حضوری مدارس در شهرستان منوط به انجام واکسیناسیون در سطح قابل قبول است.
 

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: از لحاظ میزان واکسیناسیون، شهرستان جهرم عملکرد مناسبی دارد اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم به همین دلیل مدارس در مناطق شهری به صورت غیر حضوری و در مناطق کم جمعیت روستایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت شیوه نامه ابلاغ شده از طرف وزارت آموزش و پرورش، به صورت حضوری بازگشایی می شوند.

 

وی بیان کرد: در این مسیر لازم است دهیاری ها، خانه های بهداشت و پایگاه های بسیج روستایی در کنار آموزش و پرورش باشند.

 

شفیعیان همچنین خطاب به مسئولان شهرداری و شورای ترافیک شهرستان گفت: در منطقه شهری فرض را بر حضوری شدن می گذاریم و لازم است فضای شهر برای آموزش اصول شهروندی و فرهنگ ترافیک به دانش آموزان آماده شود.

 

وی با اشاره به اینکه سرویس مدارس تا زمان بازگشایی مدارس به صورت حضوری بر عهده والدین و اولویت سرویس دهی با تاکسی های گردشی باشد، گفت: بوفه مدارس نیز تا اطلاع ثانوی حق فعالیت ندارند.

 

فرماندار ویژه جهرم همچنین با اشاره به اینکه توجه به وضعیت رفاه معلمان را ضامن تربیت صحیح فرزندان است، اظهار داشت: در شورای آموزش و پرورش نیاز است سیاست گذاری های کلان انجام شود که باتوجه به هدف کلان ریاست جمهور، مسکن فرهنگیان یکی از اولویت ها است.
 

کد خبر 1095049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha