بستری بیماران کرونایی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان به صفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با واکسیناسیون به موقع و رعایت پروتکل های بهداشتی امیدواریم به روزی برسیم که بگوییم تمامی بیمارستانهای ما دیگر بیمار کووید۱۹ ندارد.

«سید محمد هاشمی شهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان بزرگترین مرکز ترومای سیستان و بلوچستان است که چیزی حدود 230 تخت فعال دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: تقریبا یک سوم تخت های ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء  به بیماران کرونایی اختصاص یافته بود؛ چیزی حدود 5 هزارو 672 بیمار به شکل سرپایی و بستری از ابتدای شیوع کرونا تا کنون  در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری و خدمات دریافت کرده اند. 

 

هاشمی شهری یادآور شد: هزار و 68 نفر از   5 هزارو 672 در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شده اند و نیز  457 نفر در بخش های ویژه و ای سی یو این بیمارستان بستری بودند که پس از درمان ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر 15 تخت در بیمارستان خاتم الانبیاء برای بیماران سرپایی پیش بینی شده که کار تزریقات انجام می شود.

 

وی از پزشکان در بخش های طب اوژانس، عفونی و بیهوشی تشکر کرد و افزود: یک و نیم ماه پیش  هزار و 500 بیمار بستری داشتیم ولی اکنون به زیر 300 نفر رسیده  و 88 مورد مثبت کووید ۱۹ در استان است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد: با واکسیناسیون به موقع  و رعایت پروتکل های بهداشتی، امیدوارم به روزی برسیم که بگوییم تمامی بیمارستانهای ما  دیگر بیمار کووید۱۹ ندارد.

کد خبر 1095055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha