تجلیل از مکبران عضو کانون «امام صادق (ع)»

صادقی گفت: مکبران نوجوان عضو کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اهدای هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تشویق به عنوان یک ابزار برای ترغیب و همچنین قدردانی از کارهای پسندیده همواره مورد تاکید بزرگان دین بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: این مهم نیز به بهانه های مختلف در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» مورد تاکید قرار دارد و در برهه های مختلف انجام شده است.

 

وی بیان کرد: به همین منظور در اقدامی که از سوی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع) انجام شد، از مکبران نوجوان و خردسال این کانون که در وعده های نماز جماعت همکاری می کنند، قدردانی شد.

 

صادقی به محتوای این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مکبران در شهربازی و استفاده از وسایل بازی همراه با صرف شام در این برنامه انجام شد.

 

وی ادامه داد: همچنین در این برنامه با تقدیم هدیه از تلاش های بچه های مسجد که در امر مکبری فعالیت دارند قدردانی به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» عنوان کرد: جذب و ترغیب کودکان و نوجوانان به سمت مسجد و نمازجماعت با برگزاری برنامه های متنوع از برنامه های این کانون فرهنگی و هنری است.

 

صادقی در پایان گفت: اجرای برنامه های متنوع با حضور بچه های مسجد به جذب و گرایش آن به سمت مسجد کمک شایانی می کند که نباید از انجام آن غافل شد.

 

 

کد خبر 1095058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha